آیا به پزشکی مراجعه می کنید که آموزش ندیده باشد باشد؟ ; به همین ترتیب ، یک دندانپزشک ، کایروپراکتور یا یک فیزیوتراپیست؟ ; پاسخ “نه” است ، درست است؟

وقتی صحبت از سلامتی شما شد ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که از مهارت کافی برخوردار هست ; ، بنابراین زمان لازم را برای بررسی صلاحیت ها و تجربه ها می گذارید ; و دست کم با یک توصیه پیش می روید.

بنابراین ، وقتی دنبال مربی زندگی هستید ، چه می کنید؟ ; یا یک کوچ اجرایی؟ این روزها برای هر کاری می توانید از کوچینگ استفاده کنید ; . می توانید یک مربی برای صحبت های عمومی ، نوشتن ، آواز خواندن ، انتقال حرفه ای ، یک مربی تجارت ، ; یک مربی اجرایی یا در صورت هدایت تیم ، کوچینگ رهبری دریافت کنید.

شما می توانید یک مربی سلامتی ، یک مربی زندگی ; و حتی یک مربی برای روابط خود استخدام کنید … و این لیست ادامه دارد!

صلاحیت های کوچ

چقدر اعتبار مربی خود را می شناسید؟

آیا این مربی واجد شرایط است؟

آیا او تجربه دارد؟

به طور خاص ، آیا مربی در زمینه زندگی یا حرفه شما تجربه ای دارد که می خواهید در آن پیشرفت کنید؟

افراد زیادی در استخدام مربی اشتباه می کنند. اشتباهات رایج مثل استخدام کوچ بر اساس دستمزد .

مربیان می توانند به طور موثری تمام توان شما را باز کنند ; تا مزایای تحول واقعی و طولانی مدت تحول را بدست آورید. ; اما برای انجام این کار یک مربی واقعاً باید شما را بشناسد و بر کوچینگ مسلط باشد.

شما به شایستگی های کوچ احتیاج دارید ; که به شما کمک کند تا چیزهایی درباره خودتان کشف کند ; که حتی نمی دانید وجود داشته باشد. یک مربی همچنین باید آنچه را که می خواهید در زندگی یا تجارت کسب کنید ; درک کند و بتواند ابزارهای مناسبی را برای کمک به شما در آنجا به کار گیرد.

این بدان معناست که مربی شما باید در شرایط فعلی خود ، چه یک محیط شرکتی ; ، چه کسب و کار نوپا ، انتقال حرفه ای ، یک مسئله شخصی (مانند جدایی یا طلاق) ، درک خوبی از آنچه که با آن کار می کنید ، داشته باشد ،

یا شکستن یک عادت یا الگوی قدیمی (مثل عدم اطمینان ، عدم اعتماد به نفس یا عدم تعادل کار / زندگی) ; . یک مربی با ذهن ، احساسات و روحیه شما کار می کند. ; بنابراین ، درست همانطور که در نظر دارید توجه سلامت جسمی شما شایسته ترین کار در است ، ; شما نیز باید در تلاش باشید تا بهترین ها را در تجارت استخدام کنید تا بتواند در مربیگری شما باشد.

عملکرد کوچینک

این روزها مربیان در همه جا حضور دارند و همه خودشان را “کوچ” می نامند. برخی از آنها با اعتبار بسیار لرزان این کار را انجام می دهند. این یک حرفه بسیار سریع است ، و این یک چیز عالی است ،

زیرا مربیان خوب واقعاً می توانند به افراد کمک کنند تا از طریق تغییر کار کنند و در همه زمینه ها تلاش کنند.

زندگی امروزه بسیار پر مشغله است. ; همه ما تعهدات و مسئولیت های خود را حل و فصل می کنیم ، ; و یک مربی به شما کمک می کند تا منابع خود را در دست بگیرید ; و اولویت هایخود را شناسایی نمایید زیرا هنگامی که ذهنیت و رفتار خود را تغییر دهید ; ، به طور طبیعی دیگر تغییرات مثبت در زندگی شما رخ می دهد.

اگر از من بپرسید ، همه باید مربی داشته باشند! حتی کوچهای شما هم مربی دارند و باید داشته باشند. ; همه کوچهایی که در کوچستان فعالیت میکنندبه یکدیگر خدمات کوچینگ ارائه می دهند.

همه باید مربی داشته باشند حتی کوچهای شما هم باید کوچ شوند

شایستگی های کوچ

در هنگام استخدام مربی چه چیزی را باید جستجو کنید. آنچه در هنگام استخدام مربی به دنبال آن هستید ; ، سه اصل است: مدارک تحصیلی ، تجربه و سازگاری ارتباط. ، آنها واقعاً به شما کمک می کنند نقاط قوت مربی خود را بشناسید.

زیبایی یک رابطه مربیگری این است که می تواند یک مسیرباشد ; . شما می توانید در طی ماهها یا حتی سالها وارد آن شوید و از آنجا خارج شوید ; ، بسته به اینکه در کدام مقطع زندگی هستید و به چه چیزی می خواهید برسید ،

در لحظه هایی که لازم است با هم کار کنید. اگر هرگز مربی نداشته اید ; ، لزوماً میل به این رابطه طولانی مدت را درک نخواهید کرد ; – اما باور کنید ، وقتی مربی مناسب پیدا کنید که به شما کمک کند تا به بزرگترین پتانسیل خود برسید که از مهمترین فواید کوچینگ است ; ، پس از آن سفری را شروع می کنید که شما هرگز نمی خواهید متوقف شود ; هنگامی که شما شروع به کشف اینکه شما چه کسی هستید و چه چیزی قادر هستید ; ، خواهید ماند که همیشه مایل به رشد ، گسترش و تکامل هستید تا به بهترین وجهه وجودتان دست یابید.

هر چند وقت یکبارورود به کوچینگ می تواند ; “جهش های کوانتومی” را در مواقعی که احساس کند شدن جریان زندگی دارید ایجاد کند.

ویژگی های رفتاری کوچ

یک کوچ به شما کمک می کند تا موانع را بیابید و بر آن غلبه کنید. ; یک مربی علاقه مند است تا به شما در رسیدن به هرچه را که می خواهید کمک کند. ; آنها بی طرف هستند و به شما بازخورد صریح و صادقانه می دهند.

آنها شما را برای کارهایی که باید انجام دهید برای رسیدن به جایی که می خواهید بروید پاسخگو هستند.

می توانید به یک کوچ اعتماد کنید. و یک مربی با صمیمیت شما را تشویق می کند!

یک کوچ باید علاقه مند باشدتا به شما در رسیدن به هرچه را که می خواهید کمک کند نه آنچه خودش یا دیگری می خواهند

از کوچ چه انتظاری داشته باشید

نکته مهم این که یک کوچ ذهن شما را متمرکز می کند او این کار را با پرسیدن سؤالات مشخصی از قبیل:

امروز از جلسه خود چه چیزی آموختید؟

برای موفقیت این وضعیت چه اقداماتی انجام می دهید؟

برخی از استراتژی های مختلفی که می توانستید استفاده کنید چیست؟

از مهمترین فواید کوچینگ این است که سؤالات به شما کمک می کنند تا ذهن خود را باز کنید ، زیرا آنها به یک پاسخ گسترده نیاز دارند ، و این باعث می شود کمی متفاوت فکر کنید و به آنچه یاد می گیرید درنگ کنید.

یکی از مهم ترین شایستگی های کوچ توانایی پرسیدن سوالات مفید و قدرتمند است.

در سالهای اخیر ، مربیگری حرفه ای بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری را برای شرکتها نشان داده است. اخیراً گزارش شده است که 80٪ از شرکتهای Fortune 500 خدمات کوچینگ را در چندین سطح از تیمهای مدیریتی خود ارائه می دهند که این موضوع اعتبار بخش فواید کوچینگ است.

این شرکت ها از افزایش فروش ، افزایش سود ، رشد سهم بازار و افزایش رضایت اجرایی هنگام استفاده از مربیان خبر می دهند. اگر این قانع کننده نیست ، نمی دانم چیست!

از دیگر شایستگی های کوچ این است که بتواند با مراجع ارتباط بر قرار کند.

/توسط

کوچینگ چیست

این سبک اغلب به‌عنوان کوچینگ توصیف می‌شود. کوچینگ از مدیران می‌خواهد که از نقش سنتی کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان به نقش مشورتی بیشتری منتقل شوند. کوچینگ ابزاری برای توسعه مشارکت بین مدیر و کارمند است که درک مشترکی در مورد آنچه باید به دست آورد و چگونه باید به دست آورد ایجاد می‌کند. در چرخه مدیریت عملکرد، کوچینگ به معنای ارائه بازخورد و پشتیبانی مداوم به کارمند در طول سال است.